Feed-back

Müşteriler, Çalışanlar ve Ürün araştırmaları için kullanımı kolay mobil değerlendirme platformudur.

Feed-back

QR Kod ile Gerçek Zamanlı Geri Bildirim Platformu

Feed-Back Nedir?

Feed-Back bir firmanın,

  • Müşterisine sormak istediği konuları sorabildiği
  • İletmek istediği mesajları iletebildiği
  • Müşterinin firmaya iletmek istediği mesajları alabildiği
  • Firma çalışanının resimli olarak müşteri tarafından değerlendirilebildiği

mobil bir platformdur.

Amacı Nedir?

  • Markaların oldukça zor olan saha çalışanını sorgulaması
  • Mağaza memnuniyet araştırması
  • Bu bilgilere dayalı olarak performans değerleme çalışmasını oldukça kolay ve verimli hale getirmesi
  • Müşteriler ile iletişim ortamını interaktif tutmasıi
  • Müşteriyi hissedebilme oranını yükseltmeyi, canlı ortamda ekonomik bir şekilde gerçekleştirebilmeyi hedeflemektedir.

Kullanım Alanları Nelerdir?

  • Firma, kendisine kayıtlı müşteri alışverişi veya hizmeti sonrasında bir anket gönderebilir.
  • Firma, müşteri hizmeti veya alışverişi sonrasında hizmeti veren kişileri ve hizmet kalitesini tespit için resimden seçmeli sorular sorabilir.
  • Firma, müşterisine özel davetler gönderebilir.
  • Firma, genel kampanyalarını bildirebilir
  • Firma, Call Center ile yaptığı tüm sorgulamalarını kişiyi rahatsız etmeden müsait zamanında istediği zaman cevaplayabileceği bir ortamda sorgulama imkanı kazanır.
  • Müşteri, firmadan bağımsız memnuniyet geribildirimi yapabilir.
  • Müşteri, firmadan bağımsız şikayet bildirimi yapabilir.
  • Firma çalışanlarının mesai geliş gidişlerini takip edip rapor alabilir.
  • Firma, çalışanlarını müşterilerine değerlendirtebilir.
  • Bu durumlara benzer istediğiniz her geribildirim türünü gerçekleştirebiliriz.

Feed-Back Sayesinde Kazanımlar

  • Firma, mağaza menuniyeti ölçümlemesini sağlıklı gerçekleştirir
  • Firma, saha elemanı memnuniyetini sağlıklı gerçekleştirir.
  • Firma, performans değerlendirmenin belli adımlarını dış müşteriden cevap alarak sahada yapma imkanı kazanır.
  • Call Center hizmetinden çok daha verimli, çok daha hızlı ve çok daha ucuz sonuç alır.
  • Firma, müşterilerine özel davetler ile özel olduğunu hissettirebilir.
  • Firma, müşterisine kampanyalarını bildirerek kazanım sağlar
  • Firma, haberi olmadığı bir problemi müşterisi sayesinde öğrenerek önlem alma şansı kazanır
  • Firma, haberi olmadığı bir hoşluğu müşterisi sayesinde öğrenerek ödülllendirme yapabilir.
  • Müşteri, problem yaşadığı konuyu firmaya çok kolayca mesaj, resim veya video ile iletme şansı bulur.
  • Firmalar SMS ile yapacakları bildirimleri buradan interaktif olarak yapabilir, okunup okunmadığını veya aksiyon alınıp alınmadığını izleyebilir.