Müşterinin firmaya iletmek istediği mesajları alabildiği
Firma çalışanının resimli olarak müşteri tarafından değerlendirilebildiği
mobil bir platformdur.
Amacı Nedir?
Markaların oldukça zor olan saha çalışanını sorgulaması
Mağaza memnuniyet araştırması
Bu bilgilere dayalı olarak performans değerleme çalışmasını oldukça kolay ve verimli hale getirmesi
Müşteriler ile iletişim ortamını interaktif tutmasıi
Müşteriyi hissedebilme oranını yükseltmeyi, canlı ortamda ekonomik bir şekilde gerçekleştirebilmeyi hedeflemektedir.
Kullanım Alanları Nelerdir?
Firma, kendisine kayıtlı müşteri alışverişi veya hizmeti sonrasında bir anket gönderebilir.
Firma, müşteri hizmeti veya alışverişi sonrasında hizmeti veren kişileri ve hizmet kalitesini tespit için resimden seçmeli sorular sorabilir.
Firma, müşterisine özel davetler gönderebilir.
Firma, genel kampanyalarını bildirebilir
Firma, Call Center ile yaptığı tüm sorgulamalarını kişiyi rahatsız etmeden müsait zamanında istediği zaman cevaplayabileceği bir ortamda sorgulama imkanı kazanır.
Müşteri, firmadan bağımsız memnuniyet geribildirimi yapabilir.
Müşteri, firmadan bağımsız şikayet bildirimi yapabilir.
Firma çalışanlarının mesai geliş gidişlerini takip edip rapor alabilir.